Dokht-afg

یه دختر افغان که میخاد از روزمره گی خودش بنویسه..

Dokht-afg

یه دختر افغان که میخاد از روزمره گی خودش بنویسه..

آیفون

گوشیم شارت شده و نمیتونم ازش استفاده کنم

چیه این آیفون ؟ آخه چه دلیلیه که میریم آیفون میخریم بعد اینقددددد خوشحالی میکنیم که حدددد نداره هم پولمون حیف میشه هم امکانات درست و حسابی نداره

آخه چرااااا؟؟؟

هم هلت باتریش کمه هم اگه شارژر یه خرابی که اینم میره فنا

الانم بدون کمپیوترم هیچیییی ندارم

موندم چیکار کنم

هعییییی خدااااا

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله شنبه 9 دی 1402 ساعت 15:02 http://golneveshteshgh.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
ممنونم
مبارک باشه رفیق
باز سامسونگ تو تحریم لوازم و ماندگاری از آیفون بهتره

ممنونم شما خوبی؟
بله بله

سمیرا چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 22:04

مبارکت باشه عزیزم به شادی استفاده کنی خیلی کار خوبی کردی، منم هم گوشی قبلیم و هم گوشی الانم سامسونگه و الحمدالله خیلی هم راضیم آیفون بیشتر پول برندشو می گیره، مخصوصا برای ماهایی که توی آمریکا هم زندگی نمی کنیم و از خیلی از امکاناتش محرومیم. من که از سامسونگ راضیم، حالا چون شما قبلا آیفون داشتی، بعدا بیا بگو که به نظرت در کل سامسونگ بهتره یا آیفون؟

ممنون ممنون
به نظر من آیفون بهتره
چون هم سکیوریتی خوب داشت
هم امکانات خوبی داشت

سمیرا دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 23:42

فدای سرت عزیزم ان شاءالله بزودی بهترشو بخری یه مدت بدون گوشی سر کردن هم بدک نیست، گرچه درک میکنم سخته کارهای دیگه ای که دوست داری رو انجام بده، مثل رمان خوندن، کلاً مطالعه کردن، گوش دادن به موسیقی...

ممنونم از نظر خوبتون :))))
سامسونگ خریدم

فاضله شنبه 2 دی 1402 ساعت 11:22 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عزیزم دقت کن
برندی و مدلی انتخاب نکنی که اگه خراب شد کاری نتونی بکنی و درست نشه

وای فاضله جونم
خوبی؟
سامسونگ خریدم:)))

فاضله جمعه 1 دی 1402 ساعت 16:46 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ان شاءَاللّٰه درست شه
نشد هم یکی دیگه میخری غصه نخور

فردا میخام برم بفروشمش خداااا کنه یه چیز درست بتونم بخرمممم:(((((

فاضله جمعه 1 دی 1402 ساعت 12:41 http://golneveshteshgh.blogsky.com

درست نمیشه ؟
اسم دهن پرکن
بخاطر کیفیت و امنیت
من چندساله از سامسونگ هم کشیدم بیرون

نمیدونم درست میشه یا نه
داداشم میخاد ببره ببینه چش شده دارم خووون گریه میکنمممم:\

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد